wtorek, 15 stycznia 2013

Makijaż dla nastolatek

Według mnie to bardzo ciekawa rzecz.
Każda dziewczyna pragnie być piękna, zaimponować swoim pięknym wyglądem,
ale jak nie przesadzić z makijażem??
Dziś zaproponuję wam makijaż który ja polecam jest dość tani i prosty w wykonaniu.
Czy w twojej szkole nauczyciele zwracają uwagę na zbyt mocny makijaż?
Z pewnością nie będzie im on przeszkadzał, a tobie dodawał by on pewności siebie i dobrego samopoczucia.
A więc zaczynamy!
 UWAGA:przed zrobieniem 1 kroku nałóż swój ulubiony krem na dzień na szyję i twarz <3
1.Na początek mały fluid  "Under twenty krem+lekki puder"  delikatny dla cery młodej, nie wywołuje zmarszczek i jest lekki na twarzy :)
2.Następnie matujemy to pudrem, oczywiście dobranym do waszej cery, nakładamy go czym lubicie np:pędzel, gąbeczka, szmatka do pudru

3.po nałożeniu "podkładu" czas na róż jest to pigment który doda świeżości naszej twarzy
UWAGA!:jeśli macie skłonność do bardzo mocnego czerwienienia się nie nakładajcie różu
4.Teraz czas na tusz, najlepiej znaleźć dla siebie taki który nie skleja rzęs i po prostu bo lubicie
na pewno macie w domu swój ulubiony tusz którego używacie na co dzień.
wiem że jest to bardzo podstawowy makijaż ale po co więcej??
według mnie to wystarcza jak na nastolatkę.
A wam jak się podoba?


2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to i tak zdecydowanie za dużo ;)
    Ja osobiscie używam tylko eyelinera i tuszu do rzes :)

    ------------------
    Na moim blogu trwa obecnie konkurs, w którym do wygrania są fajne koszulki. Jeśli masz ochote, weź udział :)

    create--yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na make-up. Zapraszam do mnie:


    http://poprostubloghani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuję
Nie pisz obraźliwych tekstów chyba że chcesz wyrazić swoje zdanie