czwartek, 17 stycznia 2013

Jestem za gruba!

D.-Chcesz ciasto?

K.-Nie mogę.Jestem na diecie!

D.-Dlaczego masz świetną figurę!

K.-Wcale że nie! Muszę się odchudzić!!

Ehh....
Tak rozmowa powtarza się u wielu młodych dziewczyn. Każda z nas chce mieć wspaniałą figurę, którą będzie mogła pochwalić się przed koleżankami, kolegami, chłopakiem.

Po co?

 Chcemy być piękne, czuć się dobrze i wygodnie we swoim ciele :)

Czy to ważne?

Dla wielu z nas bardzo ważne, nie możemy patrzeć na siebie w lustrze  na swoją figurę, zazdrościmy dziewczyną które są szczuplejsze

Co się z tym wiąże?

Depresja, kompleksy, zazdrość to tylko niektóre z czynników które wywołuje myśl "jestem za gruba"

Jak pokochać siebie?

Oczywiście ładna figura to jedna z rzeczy które chcemy osiągnąć w życiu (nie najważniejsza) ale czy nie możemy odchudzać się (bo jestem za odchudzaniem) z poczuciem że "jestem" piękna, przecież gdyby każda dziewczyna miała identyczną "płaską" figurę było by nudno, czasami lepiej mieć troszkę kształtów niż "nic", musimy sobie uświadomić że każdy ma cudne ciało  i że każdy jest inny a dzięki temu jest wyjątkowy :>
__________________________________

Macie pomysły na post tematyczny?
podaj go  w komentarzu :) Będę wdzięczna ;>

2 komentarze:

za każdy komentarz dziękuję
Nie pisz obraźliwych tekstów chyba że chcesz wyrazić swoje zdanie