czwartek, 24 stycznia 2013

Jak się ubrać by nie zbankrutować?

Na pewno wiecie o tym wszystkim  choć czasami nie za bardzo się do tego przekonujecie i nie stosujecie się do tych oto tu przedstawionych rozwiązań jak kupować gdy pustka w portfelu:

Jarmark
Są na nim naprawdę fajne ciuchy i w atrakcyjnych cenach! Wystarczy dobrze poszukać, a na pewno znajdziecie coś dla siebie. To nieprawda że jarmark to stare ciuch Nie Nie Nie tak naprawdę to ciuchy nowe tańsze i czasami nawet lepsze

Szukaj promocji
Nie raz są promocje typu ,,kup jedną bransoletkę, a drugą dostaniesz w prezencie". To naprawdę czasami się opłaca. Kiedy Twoja wymarzona bluzka kosztuje 50 zł, poczekaj miesiąc, a prawdopodobnie jej cena będzie wynosiła około 30 zł :).

Kupowanie na internecie
Na stronach typu allegro wręcz roi się od super ciuchów w równie super cenach. Nie zapomnijmy, że jest mnóstwo dodatków, które kosztują naprawdę niewiele.

 Miejsca, w których możesz kupić coś na prawdę fajnego :

Targi, stragany.
W każdym mieście jest coś takiego potocznie zwane 'rynkiem'. Wybierz się tam sama, z mamą czy obojętnie z kim i poszukaj rzeczy, która Cię interesuje; popytaj o ceny (nie bój się pytać ani targować z sprzedawcami!) Czasami trafiają się na prawdę ciekawe okazje - ja np. kupiłam bardzo ładne rurki na targu za 40 zł. Takie spodnie zwykle warte są ok. 100 zł (a nawet więcej).

Ciucholandy, lumpeksy - jak zwał tak zwał. Jeśli wstydzisz się tam iść to pójdź do takiego sklepu, gdzie masz pewność, że nie spotkasz tam nikogo znajomego. W tzw. szmateksach można kupić nie tylko używaną odzież!

Uszyj swoje ciuchy sama. Oczywiście to wymaga wysiłku, czasu i innych tam pierdołek, ale zawsze możesz nad tym pomyśleć. Materiał jest o wiele tańszy niż uszyte ciuchy więc może się opłaca ? Maszynę do szycia ma wiele osób - możesz poprosić mamę aby pożyczyła od jakiegoś znajomego sąsiada jeśli nie masz swojej. Nauczysz się tylko obsługiwać sprzęt i do dzieła :)
______________________________________________
co o tym myślicie może czasem warto zaoszczędzić troszkę kasy i kupić tańsza rzecz niż wydawać 150 zł na bluzkę?!

13 komentarzy:

  1. Ja przeważnie kupuje w sprawdzonych sklepach ;d

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wstydzę się lumpeksów, wręcz przeciwnie - uwielbiam je ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) zapraszam do mnie : http://czkoladkoweopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale :3 zapraszam do mnie i no dodaj się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie piszesz, zainteresował mnie Twój blog c:
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;) Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie : http://wszystkopamojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny blog ;> Życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu go.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa notka :Ddzięki za nominacje. jak bede miała trochę czasu to odpowiem "d obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog, jeśli chodzi o kupowanie w takich sklepach, jak lumpeksy itd. to ja jestem całkowicie na TAK, ponieważ nie widzę w sensu wydawania ogromnych pieniędzy na ciuchy, które na pewno mi się kiedyś znudzą, a jakość jest właściwie taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jutro wybieram się na rynek na zakupy, kto wie, może uda mi się coś kupić w niezwykle niskiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy przez internet są niezłym pomysłem, jednak ich minusem jest brak możliwościprzymiarki :c
    Świetny blog. Dodaję się do obserwatorów, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuję
Nie pisz obraźliwych tekstów chyba że chcesz wyrazić swoje zdanie