czwartek, 28 marca 2013

Domowy puder

hej :) dzisiaj mam dla was świetny pomysł na stworzenie swojego własnego pudru do twarzy.

Ostatnio dożo na ten temat czytałam i stwierdziłam że muszę się z wami tym podzielić.

Jeśli myślisz że będzie on źle działał na twoja skórę  to uwierz że to  nie podrażnia skóry i do tego działa świetnie na wszystkie zaskórniki.

potrzebujesz:

  1. pudełko
  2. łyżkę
  3. skrobię ziemniaczaną (możesz użyć talku jeśli nie masz skrobi)
  4. kakao organiczne
  5. zielona glinka
W pudełku zmieszaj 5 pełnych łyżek skrobi, dodaj do tego łyżkę kakao organicznego oraz glinkę. wszystko pomieszaj. Oto pełny sposób na puder. Jeśli macie jasną twarz  dodajcie więcej skrobi a jeśli ciemniejszą to więcej kakao. Nie martw się, ten puder jest jak najbardziej bezpieczny a w dodatku bardzo tani bo zrobiony z domowych produktów które możesz znaleźć
w twojej kuchni.

Nie musisz więc wydawać pieniędzy na puder, teraz już wiesz że są tańsze sposoby na piękną cerę :)

5 komentarzy:

  1. Fajny blog, normalne żeczy które każdy umie zrobić a fajnie się czyta. Obserwujemy? Ja już. Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, z pewnością wypróbuję :)
    Pozdrawiam

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że wróciłas, a pomysł fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie : http://julieinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog zapraszam do mnie catsdandwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz dziękuję
Nie pisz obraźliwych tekstów chyba że chcesz wyrazić swoje zdanie